Hej alla Scoutfamiljer

22 oktober, 2015 av Peter Lénberg

Den 6-­‐8 november så är det julmarknad vid Bergagården på Hunneberg.

Vi scouter kommer att vara med som vanligt och ha bland annat repslageri och eldning och vi kommer att stå där under hela marknadstiden. Det vore trevligt om våra scouter kan komma och vara med under en del av tiden.

Dessutom kommer vår kår att ha ansvar för inträdet till marknaden. Detta ger oss en förtjänst som är viktig för vår scoutverksamhet. Men vi behöver hjälp från er föräldrar för att kunna göra detta. Det brukar vara en trevlig sysselsättning, passa också på att gå Tomte 1på marknaden och låt gärna er scout hjälpa till med inträdet och repslageriet.

Tider på fredagen är 11.30-­‐19 samt på lördagen och söndagen 9.30-­‐17. Vi delar upp det på 9 pass under marknadstiden, där flera personer står tillsammans. Öppna länken så hittar du information och en talong som du kan ringa in det antal pass som ni kan hjälpa till med. Bergagården inträde 2015

Markera så många möjliga pass ni kan så väljer vi ut det antal ni anger. Kan ni inte hjälpa till, ringa in 0 pass. Det gör det lättare för oss att planera. Har ni frågor, eller vill anmäla er på telefon ring

Björn 0739 -­‐ 753140.

OBS Glöm inte att lämna in talongen till ansvarig avdelningsledare 😆 .

Hälsningar Vänersborgs Scoutkår