Loppmarknad x 3

5 april, 2022 av Peter Lénberg

Välkommen till vårens tre loppmarknader!

Vårens loppmarknad kommer att skilja sig åt från alla tidigare års loppmarknader som kåren har haft på Dalbobergen eftersom loppmarknaden arrangeras tillsammans med Dalaborgsparken och Dalslands gille . Det kommer därför att finnas tre olika loppmarknader att besöka och en massa möjligheter att göra fynd!

NÄR: Alla loppmarknaderna kommer att genomföras lördagen den 7 maj kl. 10-14.

VAR:  I Dalaborgsparken,  vid Dalslands gilles stuga i Dalbobergen och vid Vänersborgs Scoutkårs stugor i Dalbobergen.

Det kommer att finnas en massa möjligheter att fynda möbler, antikviteter, leksaker, husgeråd, porslin, böcker, verktyg, textilier och kuriosa.

Det kommer även att finnas försäljning av fika samt gå en tipspromenad som går mellan Dalaborgsparken, Dalslands gille och Vänersborgs Scoutkårs stugor i Dalbobergen.

Arrangörernas överskott kommer att skänkas till Ukraina!

OBS! på de loppmarknader där privatpersoner hyr bord för att få sälja är det överskottet från bordshyran och fikaförsäljningen som kommer att skänkas till Ukraina.