Regionslägret 2024

26 september, 2023 av Peter Lénberg

Kåren skall delta på regionslägret VELJ!24!!!.

Vi hoppas på att riktigt många från kåren vill åka så vi tillsammans får en riktigt rolig lägerupplevelse. Att åka på läger och träffa en massa nya kompisar är något av det roligaste man kan göra som scout. På lägret kommer scouter från hela västra Sverige att delta så det kommer att finnas en massa möjligheter till att få nya kompisar. Lägerplatsen har en egen badstrand så det kommer säkert bli mycket tillfällen till bad och olika vattenaktiviteter.

När: 28 juli till den 3 augusti 2024. Spårare den 31 juli till den 3 augusti.

Var: Kragenäs, Tanumshede

Vem: Spårare (fyllda 8 år) och äldre.

• Spårare: 1100 kr
  • Upptäckare, Äventyrare och Utmanare: 2000 kr
  • Ledare: 2000 kr
  • Funktionär: 600 kr

Sista dagen att anmäla intresse för att delta är den 23 oktober. Detta är ingen bindande anmälan, men innan du anmäler dig så måste du tala med dina föräldrar (Vårdnadshavare) om du är under 18 år, så att de tycker att det är en bra ide att du åker på läger.

Detta är länken till Vänersborgs Scoutkårs formulär för intresseanmälan.